핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


SS4 Seoul Encore with Super Junior

 

 


نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت14:46---8 خرداد 1391
ای وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااای
خیلی ناز بووووووووودن
مرررررررررررررررررررسی


sahar
ساعت14:25---8 خرداد 1391
اوا ای خرسیه رو گرفت دستش آخر!!!اینو من به موموش داده بودم!!! گفت میدوستمش و یادت میوفتم ک ک ک!!!
اون حوله هاهم من براشون تهیه کرده بودم!!! چه بشون میاد


sahar
ساعت14:22---8 خرداد 1391
ا وا خدا مرگم بده مموش و یسونگمو فراموشیدم!!!
ای جوووووون دلم مموشیه خودم که چجور مینی رو چپکی مینگاهه
وای سونگیمم که فداش شم با ای مهربونیش منو کوشید.بچه داره کیورو میخشکه.فداااااااااشون
یکیم بیاد منو بخشکه!!!


sahar
ساعت14:20---8 خرداد 1391
ای جااااااااااااااااااانم
تو هر کنسرتی که اجرا دارن یدست لیف و کیسه هم میکشن خودشونو.صدر و حناهم میزنن
داداشم بخاطر ایکه حرصمو دراره میگه آدمای کثیفین.اما من بش میگم:تمیزتراز خودشون نیست چون تو کنسرتاشونم حموم میکنن چه برسه خونهاشون ک ک ک!!!
ای جان.کیوچیش آهو غسله هفتشم کرد
واااااای مینی منو مممممرگ یا بقول دخملا مررررررررررگ


معصومه
ساعت13:49---8 خرداد 1391
ای جان...داداچامو ببین...چقذه خوشمل شدن....وییییییییی....دلم میخواد کیوهیونو گاز بگیرم....جون من بازوهاشو ببین...خداااااااااااااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: دو شنبه 11 خرداد 1391برچسب:superjunior,supershow4, | موضوع: <-PostCategory-> |